Zamieszczone przez sesik
Złe doświadczenia z chip tuningiem...
Zwiń
X
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Zamieszczone przez webski1.9tdilicze na dobrą rade życlziwych ludzi nie wiem co robić
Komentarz
-
Zamieszczone przez _tm_Zamieszczone przez webski1.9tdilicze na dobrą rade życlziwych ludzi nie wiem co robić
Niedawno przyjachał do mnie klient AWX-em w A6 na program. Podczas wykonywania logów dynamicznych i jednocześnie pomiaru mocy seryjnej na drodze (dynomet) bum - auto puściło bąka i zdechło. Z wydechu już kapał olej - klient wezwał lawetę i do domciu. Turbina była zakładana dwa dni wcześniej, świeżutko po regeneracji (celowo nie napiszę gdzie bo nie mam zamiaru robić komuś antyreklamy). A co gdyby wytrzymała jeszcze jeden sprint i podczas pomiaru moda lub w drodze do domu klientowi urwał sie wirnik? Z pewnością winą zostałbym obarczony ja, przecież turbo "nóffka". Nie ma się co czarować, niektóre auta już serii nie wytrzymują (nie ważne czy wina stanu silnika, osprzętu czy wcześniejszych napraw - ale taki jest fakt). Jeśli się ktoś z tym ryzykiem nie liczy to powinien odpuścić bo szkoda nerwów.www.DURASOFT.pl
-Hamownia podwoziowa
-Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
-Diagnostyka
-Filtry FAP/DPF
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kot pinwszyscy piszą tylko o usuwaniu, natomiast dla mnie byłoby to ważne, ponieważ czesto jeźdzę swoim autkiem do berlina i tam euro 4 jest konieczneprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kot pina czy ktoś podjąłby się zamontowania filtra w octavii 1 1.9tdi ahf??
wszyscy piszą tylko o usuwaniu, natomiast dla mnie byłoby to ważne, ponieważ czesto jeźdzę swoim autkiem do berlina i tam euro 4 jest konieczne. nie chce na razie zmieniać auta.
PS. Zmień opis auta w profilu bo wg niego masz Octavie II :szeroki_usmiechBest ET = 13.666
Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
PerfectService by DGW
http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/
Komentarz
-
-
gregorianin
powiem ci jak ali katowal moje autko na hamownie to mi sie cos dzialoale jakos wytrzymalem i terazt zycie stalo sie lzejsze i szybsze
Scirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez liroyekgregorianin
powiem ci jak ali katowal moje autko na hamownie to mi sie cos dzialoale jakos wytrzymalem i terazt zycie stalo sie lzejsze i szybsze
A swoją drogą ADMINI - nie banujcie tak szybko (j.w.) - tak ładnie zaczął się rozwijać temat, mogliśmy mieć swojego Mareszkę :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
hmmmm. czy co i jak.
jest prawdą to ze firmy produkujące silniki i osprzęt ma 1 program pod dany model silnika i wrzucaja go z automatu do kazdego silnika z zapasem mocy . i jesli sie wrzuci dobrego chipa ustawionego pod silnik idywidulanie to nic sie nie powinno stać i auto nawet powinno mniej palic ??WBSdesign
Komentarz
-
-
odnosnie katowania silnika na hamowni, jezeli silnik przezyje hamownie to na ulicy krzywdy mu nie zrobiszsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez webski1.9tdihmmmm. czy co i jak.
jest prawdą to ze firmy produkujące silniki i osprzęt ma 1 program pod dany model silnika i wrzucaja go z automatu do kazdego silnika z zapasem mocy . i jesli sie wrzuci dobrego chipa ustawionego pod silnik idywidulanie to nic sie nie powinno stać i auto nawet powinno mniej palic ??
Producentom aut dla mas nie opłaca się indywidualizować programów sterujących pracą silnika(jak kto woli mapami). Teraz przeanalizujmy czemu. Weźmy 1.9 tdi powiedzmy 110 konna (czy 105 konna). Jakby wypuszczali od razu z fabryki auta z tym silnikiem i mapą powiedzmy na 150 koni (nie zmieniając turbin itp itd) to mieli by sporo problemów z serwisem. Czemu a ponieważ przeciętny kowalski nie wie że auta z turbo nie wolno wprowadzać na wysokie obroty, bez uprzedniego zagrzania oleju, nie wie że nie wolno gasić silnika od razu po tym jak się jechało ostatnie 10 km z pracy do domu na czerwonym polu obrotomierza. Przeciętny kowalski ma to gdzieś. Pewnie jeszcze by się znalazło ze 100 takich przykładów ale nie chce mi się już bo późno a jutro ciężki dzień.
Powtórzę za kolegami, jednocześnie chyba by trzeba było pomyśleć o permanentnym haśle w tego typu tematach na każdej stronie. Jeśli się wahasz to nie chiptiuninguj auta.
No i nie wolno zapominać o szanownej ekologi.
Gdzieś ostatnio czytałem że producenci aut (już nie pamiętam marki dokładnie więc uogólniam) przeprowadzili badania na podstawie których stwierdzili że 90% ludzi nie wykorzystuje pełnej mocy silnika przemieszczając się po mieście czy po trasie. Więc mamy downgrade silników i z 1.9 tdi mamy 1.4 tdi o tej samej mocy :diabelski_usmiechBest ET = 13.666
Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
PerfectService by DGW
http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/
Komentarz
-
-
sesik ale my chyba zaliczamy sie do tej pozostałej 10% czesci ludzi? :diabelski_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaodnosnie katowania silnika na hamowni, jezeli silnik przezyje hamownie to na ulicy krzywdy mu nie zrobisz- O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jac_ekZamieszczone przez piramidaodnosnie katowania silnika na hamowni, jezeli silnik przezyje hamownie to na ulicy krzywdy mu nie zrobiszsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaW sumie na drodze idzie zarżnąć kazde auto no ale własnie na hamowni są najwieksze obciązenia których nie uzyskasz na drodze, tak mi oznajmił jeden z tunerów- O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jac_ekZamieszczone przez piramidaW sumie na drodze idzie zarżnąć kazde auto no ale własnie na hamowni są najwieksze obciązenia których nie uzyskasz na drodze, tak mi oznajmił jeden z tunerówsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
no bo tak na chłopski rozum, jeśli samochód ma powiedzmy moment 200Nm no to nawet jak przyłożysz mu czołg do ciągnięcia, to i tak z większą siłą niż 200Nm przecież nie będzie ciągnął. W hamowni obciążeniowej, obciążeniem jest
jako hamulec używa się prądnicy prądu stałego o mocy większej od mocy silnika z obciążaniem falownikowym i oddawaniem energii do sieci z płynną regulacją mocy obciążenia.- O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jac_ekno bo tak na chłopski rozum, jeśli samochód ma powiedzmy moment 200Nm no to nawet jak przyłożysz mu czołg do ciągnięcia, to i tak z większą siłą niż 200Nm przecież nie będzie ciągnął. W hamowni obciążeniowej, obciążeniem jest
jako hamulec używa się prądnicy prądu stałego o mocy większej od mocy silnika z obciążaniem falownikowym i oddawaniem energii do sieci z płynną regulacją mocy obciążenia.Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaW sumie na drodze idzie zarżnąć kazde auto no ale własnie na hamowni są najwieksze obciązenia których nie uzyskasz na drodze, tak mi oznajmił jeden z tunerów
jedynie co najgorsze na hamowni to jest nie używanie lub zbyt mały wentylator, tym można zarżnąć silnik.chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
one quoter mile - 13,3 tdikiem.
promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaZamieszczone przez Jac_ekZamieszczone przez piramidaW sumie na drodze idzie zarżnąć kazde auto no ale własnie na hamowni są najwieksze obciązenia których nie uzyskasz na drodze, tak mi oznajmił jeden z tunerówwww.DURASOFT.pl
-Hamownia podwoziowa
-Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
-Diagnostyka
-Filtry FAP/DPF
Komentarz
-
-
1. Przed wykonaniem chip tuningu w aucie na gwarancji należy brać pod uwagę to że przy ewentualnej awarii ASO będzie szukało czegokolwiek żeby się doczepić.
2. Nie można powiedzieć o kimś że spieprzył soft nie przedstawiając choćby logów...
3. Dobry tuner bez problemu zrobi dobry program bez hamowni, natomiast fucktuner nawet gdyby miał do dyspozycji super mega hiper obciążeniową hamownie 8x8 to i tak dalej będzie wysadzał silniki....
4. Masz wątpliwości nie rób moda.Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
Komentarz
-
Komentarz